
FAQ - Veelgestelde vragen
RETOURNEREN
Hoeveel dagen heb ik om mijn online aankoop te retourneren?
Online aangekochte artikelen kunnen geretourneerd worden binnen de 14 dagen. Bij ontvangst
controleren wij deze en wordt deze behandeld binnen de 4 werkdagen. Het voedingssupplement
dient verzegeld en gesloten te zijn. Geopende verpakkingen nemen wij NIET retour.
Kan ik een product omruilen?
Een gekocht product kan niet omgeruild worden.
Zijn er retourkosten?
Ja, de retourkosten zijn voor eigen rekening.
Binnen welke termijn wordt mijn retourzending verwerkt?
Vanaf wij jouw retour ontvangen hebben wordt dit binnen de 4 werkdagen gecontroleerd en
verwerkt.
Ik ben mijn factuur kwijt, hoe kan ik nu retourneren?
Voeg een document met jou naam, ordernummer en het artikel dat jij wenst te retourneren zelf
toe aan jou pakket.
VERZENDEN
Wat zijn de verzendkosten?
Wij bieden GRATIS verzending aan voor bestelling binnen Belgïe vanaf € 85,-
Bij het plaatsen van een bestelling onder €85,- worden de standaard verzending tarieven van
BPost gebruikt.
Hoelang is de verzendtijd?
Gemiddeld duurt de levertijd bij ons 2 à 4 werkdagen. Bestellingen die geplaatst worden op een
werkdag voor 14:00 gaan dezelfde dag nog mee met de post.
Hoe kan ik mijn bestelling opvolgen?
Vanaf dat wij jouw pakket hebben afgeleverd aan onze vervoerder ontvang jij per e-mail een
track&trace code. Hier kan je de status van je zending volgen.
Mijn pakketje is verloren, wat nu?
Mocht je bestelling na 5 werkdagen nog steeds niet geleverd zijn, raden wij je aan om meteen
contact op te nemen.
BESTELLEN
Komen uitverkochte items nog terug op voorraad?
Is een item uitverkocht op onze webshop dan doen we ons uiterste best om deze zo snel
mogelijk weer aan te vullen. We raden je aan om je e-mailadres achter te laten bij het
uitverkochte item. Zo ontvang je gelijk een e-mail als het item weer beschikbaar is.
Hoe komt het dat ik nog geen bevestigingsmail heb ontvangen?
Indien je na het plaatsen van je bestelling geen e-mail hebt ontvangen kan dit zijn dat je ergens
een foutje hebt ingevoerd. Dat je e-mail bij spam is terecht gekomen. Is dit niet het geval? Neem
dan gerust contact op.
Kan ik nog een wijziging doorgeven van mijn bestelling?
Neen, nadat jij je bestelling geplaatst hebt is het verzendproces al begonnen. Helaas kunnen wij
dan niks meer wijzigen of annuleren van je bestelling.
Kan mijn bestelling na het plaatsen nog geannuleerd worden?
Ook hierbij is dit niet meer mogelijk. Eénmaal de bestelling geplaatst is het verzendproces al
begonnen en kan dit niet meer geannuleerd worden.
Mijn afleveradres klopt niet, kan ik dit nog wijzigen?
Bij het opmerken van een foutief afleveradres raden we je aan zo snel mogelijk contact op te
nemen. Indien jouw pakket nog niet ingepakt is kunnen wij het afleveradres nog wijzigen, dit met
een wijzigingsvergoeding van €5,-. Indien je pakket reeds al is ingepakt is dit helaas niet meer
mogelijk te wijzigen.
ALGEMEEN
Ik ontving een kortingscode maar deze werkt niet?
Op het moment dat er een promotie op onze webshop is, werken andere kortingscodes helaas
niet. Is dit niet het geval, dan neem je best even contact op met onze klantendienst en kijken wij
dit na voor je.
Heb je een andere vraag dan kan je contact opnemen via ‘contact’.